
"Укрзалізниця" підтвердила технічний збій викликаний масштабною кібератакою з росії

В "Укрзалізниці" виявили, що причиною технічного збою в IT-системах компанії стала масштабна таргетована кібератака з боку росії. Про це повідомили в пресслужбі.
За інформацією залізничного оператора, атака була спрямована на дестабілізацію руху поїздів та порушення нормального функціонування пасажирських перевезень.
У заяві компанії зазначається, що хакерська атака мала "дуже системний, нетривіальний та багаторівневий" характер. Незважаючи на те, що фахівцям "Укрзалізниці" вдалося відновити всі системи завдяки впровадженим протоколам резервування, IT-спеціалісти компанії та кібердепартаменту СБУ наразі проводять додаткове тестування сервісів на предмет виявлення потенційних вразливостей.
Онлайн-продаж квитків залишається недоступним. У зв'язку з цим "Укрзалізниця" повідомила, що протягом 24 березня компанія продовжуватиме роботу в офлайн-режимі.
Для ефективного відновлення систем після кібератаки фахівці компанії тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
Повернення квитків:
Повернути квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна онлайн. Для цього, за годину до відправки рейсу необхідно надіслати на пошту [email protected] скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону.
Компанія обіцяє обробити заявку та повернути кошти протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.
Нагадаємо, через технічний збій в IT системі Укрзалізниці 23 березня перестали працювати усі онлайн-сервіси, а квитки поки можна придбати лише в касах.
Інформує weukraine.tv